Zapraszamy na kurs :
„PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY„
Zawód przedstawiciela handlowego nie jest zawodem łatwym. Z jednej strony przedstawiciel boryka się z presją wyrobienia planów sprzedażowych, z drugiej z presją ze strony klienta. Przedstawiciel handlowy musi pokonywać ciągłe obiekcje, zastrzeżenia uczestnicząc w trudnej sztuce gier handlowych. Zapraszamy na szkolenie podczas którego ¾ czasu to zajęcia warsztatowe, bogate w scenki i symulacje. Nie zabraknie pracy z kamerą – a wszystko po to, abyś Ty przedstawicielu handlowy wreszcie poczuł się na tyle silny, by doskonalej wykonywać swoją pracę.
Ramowy program szkolenia ( 20 godz. ) :
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Wizerunek przedstawiciela handlowego z elementami autoprezentacji
- Plany sprzedażowe – co to oznacza dla Ciebie jako przedstawiciela handlowego ?
- Organizacja towarów na półce handlowej – merchandising
- Pozyskiwanie klientów, sporządzanie i prezentacja oferty handlowej
- Zasady budowania kontaktu z klientem
- Rozpoznawanie potrzeb klientów
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Elementy psychologii klienta ( uwarunkowania decyzji nabywczych )konsumentów, budowanie kontaktu, rozmowa językiem potrzeb, zwroty zakazane w kontakcie z klientem )
- Skuteczne spotkania handlowe
- Techniki sprzedaży i negocjacje handlowe ( zbijanie obiekcji, skuteczna argumentacja, zadawanie pytań, zastrzeżenia klientów)
- Typologia klientów ( klient oskarżacz , klient zgodny, klient roszczeniowy, klient trudny……
- Analiza scenek sprzedażowych
Wymagania wstępne dla uczestników : wykształcenie średnie
20 godzinne spotkania mają charakter warsztatowy, wzbogacony licznymi przykładami i symulacjami kontaktu z klientem.
NASI TERENRZY POSIADAJĄ WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W REALIZACJI TAKICH KURSÓW.
Podczas kursu dowiesz się
- Jak skutecznie pozyskiwać klientów
- Jak przygotować prezentację oferty handlowej, żeby nie zrazić klienta
- Jak budować kontakt z klientem
- Jakich zwrotów w rozmowie lepiej nie używać
- Jak prowadzić rozmowę handlową
- Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów
- Jak radzić sobie kiedy klient mówi : To jest za drogie, U konkurencji widziałem taniej, Nie jestem zainteresowany……
- Jak skutecznie argumentować
- Jak zamykać spotkanie sprzedażowe
- Jak utrzymywać kontakt z klientem
Podczas kursu ćwiczymy symulacje rozmów handlowych
Kurs kształtuje umiejętności do zawodu Przedstawiciel handlowy (kod zawodu: 332203)
Uczestnicy którzy zdadzą egzamin wewnętrzny i uzyskają co najmniej 50 % poprawnych odpowiedzi otrzymują CERTYFIKAT (wg klasyfikacji MPiPS) przedstawiciel handlowy Podstawa prawna: Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz.U. 2015 nr 0 poz. 149) oraz Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz.U. 2014 poz. 1145).
Cena szkolenia w wersji stacjonarnej : 2.500 zł
W cenie szkolenia :
- materiały szkoleniowe
- bufet kawowy
- certyfikat
miejsce szkolenia : Ciechanów/Płońsk,
Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90, 601 07 33 00,
szczegóły i zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym kursem prosimy o kontakt telefoniczny lub na adres poczty elektronicznej
Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na kurs
„KASJER – SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ„
Absolwent kursu jest przygotowany praktycznie do pracy na stanowisku kasjera – sprzedawcy.
Nasz kurs cechuje duża liczba zajęć praktycznych . W czasie 10 godzin trwania kursu - 80%godzin realizowanych jest w formie ćwiczeń praktycznych .
Zapewniamy :
- 10 godzin kursu
- Zajęcia odbywają się w trybie dziennym lub weekendowym ( Ilość dni szkolenia : 2 dni x 5 godz.)
- zajęcia i warsztaty prowadzone są przez specjalistyczną kadrę wykładowców praktyków
- praktyczne zajęcia na kasach fiskalnych ( każdy z uczestników ma możliwość samodzielnej pracy na kasie fiskalnej podczas zajęć )
- uczestnik szkolenia ma możliwość zapoznania się z różnymi rodzajami kas ( 5 różnych kas )
- indywidualne podejście do każdego uczestnika ( pracujemy z Tobą tak długo, aż się nauczysz )
- profesjonalne materiały
Kurs kończy się egzaminem obejmującym część teoretyczną i praktyczną. Po zdanym egzaminie uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia oraz certyfikat.
Na zaświadczeniu wyszczególniony jest dokładnie zakres poznanych podczas kursu zagadnień - taka informacja z pewnością zainteresuje Twojego pracodawcę!
Szczegółowy program szkolenia :
- Zawód sprzedawca
- podstawowe zadania i obowiązki
- odpowiedzialność kasjera
- Środowisko pracy sprzedawcy w jednostce handlowej
- środowisko pracy sprzedawcy : rodzaje punktów handlowych i ich charakterystyka
- zasady organizacji pracy na stanowisku sprzedawcy
- zasady wystawiennictwa towaru na półce handlowej
- Obsługa kas fiskalnych – praktyczna nauka sprzedaży i pracy na kasach fiskalnych
- - Podstawowe pojęcia fiskalne
- Rodzaje płatności, prawa i obowiązki kasjera.
- rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych
- Zapoznanie z budową kasy,
- rodzaje płatności na kasie fiskalnej
- sprzedaż na kasie fiskalnej
- praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej ( ćwiczenia z wykorzystaniem 5 rodzajów kas)w tym :
- uruchamianie kasy na stanowisku kasjera
- zasady wymiany papieru
- sprzedaż na kasie fiskalnej
- obrót towarami zwrotnymi
- wykonywanie raportów fiskalnych
- rozliczenia kasjera( sporządzanie raportów kasowych, wpłaty, wypłaty, raport dobowy, raport końca zmiany )
- Zasady udzielania reklamacji
- pojęcie reklamacji
- reklamacja – prawne aspekty ( prawa konsumenta )
- zasady przyjmowania reklamacji
- prawa konsumenta ( rękojmia, gwarancja )
- zasady udzielania odpowiedzi na reklamacje
- Obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży
- Etapy prowadzenia rozmowy handlowej ( od powitania do pożegnania )
- Zasady i reguły prowadzenia rozmowy handlowej.
- Sposoby argumentacji. Argumentacja cenowa.
- Techniki obrony – odpieranie zarzutu. Obrona ceny.
- Reagowanie na sprzeciw i przeszkody w sprzedaży.
- Finalizowanie transakcji.
- Symulacje sprzedażowe – wybrane techniki.
- Praktyczne warsztaty – zastosowanie technik sprzedaży podczas symulacji rozmów handlowych
W cenie szkolenia :
- Materiały szkoleniowe
- Bufet kawowy
- certyfikat
miejsce szkolenia : Płońsk/ Ciechanów
ilość godzin szkolenia : 10 godzin
Cena szkolenia : 860 zł ( wersja stacjonarna )
Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90, 601 07 33 00,
e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną
…………Czy wiesz, że 80% decyzji zakupu produktu żywnościowego podejmowanych jest w sklepie, kiedy konsument stoi przed półką sklepową …….
Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na szkolenie
„Merchandising – czyli sekrety sklepowej półki„
Szkolenie adresowane jest do handlowców, właścicieli sklepów detalicznych , kierowników oraz przedstawicieli handlowych z branży FMCG oraz wszystkich tych, którzy chcą zgłębić tajemnice sklepowej półki.
Program szkolenia :
- Merchandising jako socjotechnika
- Funkcje i zadania merchandising
- Pomyśl jak myśli klient czyli uwarunkowania decyzji konsumenckich
- Typy decyzji konsumenckich
- Sterowanie ruchem nabywców, ścieżki klientów w sklepie
- Atmosfera sklepu ( kolorystyka, zapach, muzyka, oświetlenie)
- Zagospodarowanie powierzchni sklepu
- Ekspozycja towarów na półce
- Ekspozycje promocyjne
- Psychologia w merchandising czyli techniki wywierania wpływu na klientów w sklepie
miejsce szkolenia : Ciechanów /Płońsk,
ilość godzin szkolenia : 6 godzin
cena szkolenia : 890 zł
W cenie szkolenia :
- Materiały szkoleniowe
- Bufet kawowy
- certyfikat
Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90, 601 07 33 00,
e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną
Zapraszamy Centrum Szkoleń i Biznesu
ul. 19 – go Stycznia 41 Płońsk
Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na kurs
„OBSŁUGA KASY FISKALNEJ„
Obsługa kasy fiskalnej jest wymagana w ¾ działalnościach gospodarczych: w małych sklepach osiedlowych, dużych wielkopowierzchniwowych, butikach jak również w firmach branży usługowej.
Program szkolenia został tak skonstruowany, aby uczestnik szkolenia poprzez dostęp do różnego rodzaju kas miał możliwość nabyć praktyczne umiejętności ich obsługi
Szkolenie jest dedykowane dla osób, które:
- nigdy nie pracowały na kasie, a nabycie umiejętności pozwoli na zwiększenie możliwości ofert pracy
- zaczynają pracę w charakterze kasjera i nie czują się pewnie na wykonywaniu operacji kasowych
PROGRAM SZKOLENIA : 5 godz.
Opis treści szkolenia w zakresie modułu
Nazwa modułu |
Opis treści szkolenia w zakresie modułu |
Obsługa kasy fiskalnej – zagadnienia teoretyczne |
|
Obsługa kasy fiskalnej – warsztaty praktyczne |
|
Zapewniamy :
- 5 godzin szkolenia
- Zajęcia odbywają się w trybie dziennym lub weekendowym
- zajęcia i warsztaty prowadzone są przez specjalistyczną kadrę wykładowców praktyków
- praktyczne zajęcia na kasach fiskalnych ( każdy z uczestników ma możliwość samodzielnej pracy na kasie fiskalnej podczas zajęć )
- uczestnik szkolenia ma możliwość zapoznania się z różnymi rodzajami kas ( 5 różnych kas )
- indywidualne podejście do każdego uczestnika ( pracujemy z Tobą tak długo, aż się nauczysz )
- profesjonalne materiały
miejsce szkolenia : Płońsk, Ciechanów
czas trwania szkolenia : 5 godz. ( 1 dzień szkolenia )
cena szkolenia : 490 zł
W cenie szkolenia :
-
Materiały szkoleniowe
-
Bufet kawowy
-
certyfikat
Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90, 601 07 33 00,
e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną
Zapraszamy Centrum Szkoleń i Biznesu
ul. 19 – go Stycznia 41 Płońsk
Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na szkolenie
„SKUTECZNY HANDLOWIEC„
Szkolenie od podstaw wprowadza w tematykę prowadzenia sprzedaży. Uczestnicy szkolenia poznają etapy rozmowy handlowej, narzędzia budowania relacji z klientem, uczą się konstruować prawidłowe komunikaty w kontakcie z klientem, poznają typy klientów oraz sposoby ich obsługi oraz ćwiczą symulacje sprzedażowe
Program szkolenia ( 10 godzin ) :
I moduł : zawód sprzedawca
II moduł : rozpoznawanie potrzeb i postępowanie z klientem
- Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku.
- Potrzeba a proces decyzyjny konsumenta
- Psychologiczne aspekty obsługi klienta.
- Diagnoza potrzeb konsumenta jako podstawa udanych transakcji sprzedażowych
- Typy decyzji konsumenckich
- warsztaty – ćwiczenia w zakresie diagnozy potrzeb konsumenckich
III moduł : techniki skutecznej sprzedaży
- Etapy prowadzenia rozmowy handlowej.
- Zasady i reguły prowadzenia rozmowy handlowej.
- Sposoby argumentacji. Argumentacja cenowa.
- Techniki obrony – odpieranie zarzutu. Obrona ceny.
- Reagowanie na sprzeciw i przeszkody w sprzedaży.
- Finalizowanie transakcji.
- Symulacje sprzedażowe – wybrane techniki.
- Typy klientów i sposób ich obsługi
- Praktyczne warsztaty – zastosowanie technik sprzedaży podczas symulacji rozmów handlowych
- Jak reagować na klienta roszczeniowego i trudnego
- warsztaty – symulacje rozmów z klientem trudnym
Zapewniamy :
- 10 godzin szkolenia ( 2 dni x 5 godzin )
- Zajęcia odbywają się w trybie dziennym lub weekendowym
- Zajęcia i warsztaty prowadzone są przez specjalistyczną kadrę wykładowców praktyków
- zaświadczenie ukończenia szkolenia
miejsce szkolenia : Płońsk,
ilość godzin szkolenia : 10 godzin ( 2 dni x 5 godzin )
cena szkolenia : 1.230 zł
W cenie szkolenia :
- materiały szkoleniowe
- bufet kawowy
- certyfiakt
Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90, 601 07 33 00,
e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną
Wypełnienie i przesłanie karty zgłoszeniowej
Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na szkolenie
JEDNODNIOWE SZKOLENIE
„WARSZTAT PRACY HANDLOWCA„
Transakcja sprzedaży pozornie banalna operacja w obecnych czasach niejednemu handlowcowi spędza sen z oczu. Klient – stosując szereg zagrywek osłabia handlowca zmniejszając jego entuzjazm handlowy, co pozostaje nie bez wpływu na wyniki sprzedaży. Nasze warsztaty są dla wszystkich tych, którzy handlują i chcą wiedzieć więcej…chcą poznać tajniki skutecznego handlowania.
Podczas szkolenia :
- udoskonalamy warsztaty sprzedażowe,
- poznajemy tajniki skutecznej rozmowy handlowej
- ćwiczymy sformułowania w kontakcie z klientem
- uczymy się reagować na zagrywki klientów
Zagadnienia realizowane na warsztatach :
- zanim zaczniesz sprzedawać – czyli to o czym każdy handlowiec wiedzieć powinien
- Myśl tak jak myśli Twój Klient – bez rozpoznawania potrzeb nie można skutecznie sprzedawać
- Początek rozmowy – bagatelizowany przez sprzedawcę, ważny dla Klienta
- To co najczęściej rujnuje sprzedaż…
- Co to znaczy skutecznie sprzedawać – to o czym handlowcy zapominają
- Poznaj typowe gry i zagrywki Klienta…
- Techniki argumentacji i obrony
Szkolenie ma charakter warsztatowy
Zapewniamy :
- 6 godzin warsztatów handlowych
- Zajęcia odbywają się w trybie ciągłym zgodnie z harmonogramem
- Zajęcia i warsztaty prowadzone są przez specjalistyczną kadrę wykładowców praktyków
- zaświadczenie ukończenia szkolenia
miejsce szkolenia : Ciechanów/Płońsk
ilość godzin szkolenia : 6 godzin
cena szkolenia : 950 zł
W cenie szkolenia :
- materiały szkoleniowe
- bufet kawowy
- certyfikat
Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90, 601 07 33 00,
e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną