Mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

Sprzedaż


Zapraszamy na kurs :
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY„

Zawód przedstawiciela handlowego nie jest zawodem łatwym. Z jednej strony przedstawiciel boryka się z presją wyrobienia planów sprzedażowych, z drugiej z presją ze strony klienta. Przedstawiciel handlowy musi pokonywać ciągłe obiekcje, zastrzeżenia uczestnicząc w trudnej sztuce gier handlowych. Zapraszamy na szkolenie podczas którego ¾ czasu to zajęcia warsztatowe, bogate w scenki i symulacje. Nie zabraknie pracy z kamerą – a wszystko po to, abyś Ty przedstawicielu handlowy wreszcie poczuł się na tyle silny, by doskonalej wykonywać swoją pracę.

Ramowy program szkolenia ( 20 godz. ) :

  1. Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
  2. Wizerunek przedstawiciela handlowego z elementami autoprezentacji
  3. Plany sprzedażowe – co to oznacza dla Ciebie jako przedstawiciela handlowego ?
  4. Organizacja towarów na półce handlowej – merchandising
  5. Pozyskiwanie klientów, sporządzanie i prezentacja oferty handlowej
  6. Zasady budowania kontaktu z klientem
  7. Rozpoznawanie potrzeb klientów
  8. Komunikacja werbalna i niewerbalna
  9. Elementy psychologii klienta ( uwarunkowania decyzji nabywczych )konsumentów, budowanie kontaktu, rozmowa językiem potrzeb, zwroty zakazane w kontakcie z klientem )
  10. Skuteczne spotkania handlowe
  11. Techniki sprzedaży i negocjacje handlowe ( zbijanie obiekcji, skuteczna argumentacja, zadawanie pytań, zastrzeżenia klientów)
  12. Typologia klientów ( klient oskarżacz , klient zgodny, klient roszczeniowy, klient trudny……
  13. Analiza scenek sprzedażowych

Wymagania wstępne dla uczestników : wykształcenie średnie

20 godzinne spotkania mają charakter warsztatowy, wzbogacony licznymi przykładami i symulacjami kontaktu z klientem.

NASI TERENRZY POSIADAJĄ WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W REALIZACJI TAKICH KURSÓW.

Podczas kursu dowiesz się

  1. Jak skutecznie pozyskiwać klientów
  2. Jak przygotować prezentację oferty handlowej, żeby nie zrazić klienta
  3. Jak budować kontakt z klientem
  4. Jakich zwrotów w rozmowie lepiej nie używać
  5. Jak prowadzić rozmowę handlową
  6. Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów
  7. Jak radzić sobie kiedy klient mówi : To jest za drogie, U konkurencji widziałem taniej, Nie jestem zainteresowany……
  8. Jak skutecznie argumentować
  9. Jak zamykać spotkanie sprzedażowe
  10. Jak utrzymywać kontakt z klientem

Podczas kursu ćwiczymy symulacje rozmów handlowych

Kurs kształtuje umiejętności do zawodu Przedstawiciel handlowy (kod zawodu: 332203)

Uczestnicy którzy zdadzą egzamin wewnętrzny i uzyskają co najmniej 50 % poprawnych odpowiedzi otrzymują CERTYFIKAT   (wg klasyfikacji MPiPS) przedstawiciel handlowy Podstawa prawna: Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz.U. 2015 nr 0 poz. 149) oraz Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz.U. 2014 poz. 1145). 

Cena szkolenia w wersji stacjonarnej : 2.500 zł

W cenie szkolenia :

  • materiały szkoleniowe
  • bufet kawowy
  • certyfikat

miejsce szkolenia : Ciechanów/Płońsk,

Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90601 07 33 00,

szczegóły i zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym kursem prosimy o kontakt telefoniczny lub na adres poczty elektronicznej

Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na kurs
KASJER – SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ„

Absolwent kursu jest przygotowany praktycznie do pracy na stanowisku kasjera – sprzedawcy.

Nasz kurs cechuje duża liczba zajęć praktycznych . W czasie 10 godzin trwania kursu - 80%godzin realizowanych jest w formie ćwiczeń praktycznych .

Zapewniamy :

  • 10 godzin kursu
  • Zajęcia odbywają się w trybie dziennym lub weekendowym ( Ilość dni szkolenia : 2 dni x 5 godz.)
  • zajęcia i warsztaty prowadzone są przez specjalistyczną kadrę wykładowców praktyków
  • praktyczne zajęcia na kasach fiskalnych ( każdy z uczestników ma możliwość samodzielnej pracy na kasie fiskalnej podczas zajęć )
  • uczestnik szkolenia ma możliwość zapoznania się z różnymi rodzajami kas ( 5 różnych kas )
  • indywidualne podejście do każdego uczestnika ( pracujemy z Tobą tak długo, aż się nauczysz )
  • profesjonalne materiały

Kurs kończy się egzaminem obejmującym część teoretyczną i praktyczną. Po zdanym egzaminie uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia oraz certyfikat.

Na zaświadczeniu wyszczególniony jest dokładnie zakres poznanych podczas kursu zagadnień - taka informacja z pewnością zainteresuje Twojego pracodawcę!

Szczegółowy program szkolenia :

  1. Zawód sprzedawca
    • podstawowe zadania i obowiązki
    • odpowiedzialność kasjera
  2. Środowisko pracy sprzedawcy w jednostce handlowej
    • środowisko pracy sprzedawcy : rodzaje punktów handlowych i ich charakterystyka
    • zasady organizacji pracy na stanowisku sprzedawcy
    • zasady wystawiennictwa towaru na półce handlowej
  3. Obsługa kas fiskalnych – praktyczna nauka sprzedaży i pracy na kasach fiskalnych
    • - Podstawowe pojęcia fiskalne
    • Rodzaje płatności, prawa i obowiązki kasjera.
    • rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych
    • Zapoznanie z budową kasy,
    • rodzaje płatności na kasie fiskalnej
    • sprzedaż na kasie fiskalnej
    • praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej ( ćwiczenia z wykorzystaniem 5 rodzajów kas)w tym :
    • uruchamianie kasy na stanowisku kasjera
    • zasady wymiany papieru
    • sprzedaż na kasie fiskalnej
    • obrót towarami zwrotnymi
    • wykonywanie raportów fiskalnych
    • rozliczenia kasjera( sporządzanie raportów kasowych, wpłaty, wypłaty, raport dobowy, raport końca zmiany )
  4. Zasady udzielania reklamacji
    • pojęcie reklamacji
    • reklamacja – prawne aspekty ( prawa konsumenta )
    • zasady przyjmowania reklamacji
    • prawa konsumenta ( rękojmia, gwarancja )
    • zasady udzielania odpowiedzi na reklamacje
  5. Obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży
    • Etapy prowadzenia rozmowy handlowej ( od powitania do pożegnania )
    • Zasady i reguły prowadzenia rozmowy handlowej.
    • Sposoby argumentacji. Argumentacja cenowa.
    • Techniki obrony – odpieranie zarzutu. Obrona ceny.
    • Reagowanie na sprzeciw i przeszkody w sprzedaży.
    • Finalizowanie transakcji.
    • Symulacje sprzedażowe – wybrane techniki.
    • Praktyczne warsztaty – zastosowanie technik sprzedaży podczas symulacji rozmów handlowych

W cenie szkolenia :

  • Materiały szkoleniowe
  • Bufet kawowy
  • certyfikat

miejsce szkolenia : Płońsk/ Ciechanów

ilość godzin szkolenia : 10 godzin

Cena szkolenia : 860 zł ( wersja stacjonarna )

Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90601 07 33 00,

e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną

…………Czy wiesz, że 80% decyzji zakupu produktu żywnościowego podejmowanych jest w sklepie, kiedy konsument stoi przed półką sklepową …….

Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na szkolenie
Merchandising – czyli sekrety sklepowej półki„

Szkolenie adresowane jest do handlowców, właścicieli sklepów detalicznych , kierowników oraz przedstawicieli handlowych z branży FMCG oraz wszystkich tych, którzy chcą zgłębić tajemnice sklepowej półki.

Program szkolenia :

  1. Merchandising jako socjotechnika
  2. Funkcje i zadania merchandising
  3. Pomyśl jak myśli klient czyli uwarunkowania decyzji konsumenckich
  4. Typy decyzji konsumenckich
  5. Sterowanie ruchem nabywców, ścieżki klientów w sklepie
  6. Atmosfera sklepu ( kolorystyka, zapach, muzyka, oświetlenie)
  7. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
  8. Ekspozycja towarów na półce
  9. Ekspozycje promocyjne
  10. Psychologia w merchandising czyli techniki wywierania wpływu na klientów w sklepie

miejsce szkolenia : Ciechanów /Płońsk,

ilość godzin szkolenia : 6 godzin

cena szkolenia : 890 zł

W cenie szkolenia :

  • Materiały szkoleniowe
  • Bufet kawowy
  • certyfikat

Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90601 07 33 00,

e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną

Zapraszamy Centrum Szkoleń i Biznesu

ul. 19 – go Stycznia 41 Płońsk

Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na kurs
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ

Obsługa kasy fiskalnej jest wymagana w ¾ działalnościach gospodarczych: w małych sklepach osiedlowych, dużych wielkopowierzchniwowych, butikach jak również w firmach branży usługowej.

Program szkolenia został tak skonstruowany, aby uczestnik szkolenia poprzez dostęp do różnego rodzaju kas miał możliwość nabyć praktyczne umiejętności ich obsługi

Szkolenie jest dedykowane dla osób, które: 

  • nigdy nie pracowały na kasie, a nabycie umiejętności pozwoli na zwiększenie możliwości ofert pracy
  • zaczynają pracę w charakterze kasjera i nie czują się pewnie na wykonywaniu operacji kasowych

PROGRAM SZKOLENIA : 5 godz.

Opis treści szkolenia w zakresie modułu

Nazwa modułu

Opis treści szkolenia w zakresie modułu

Obsługa kasy fiskalnej – zagadnienia teoretyczne

  • Podstawowe pojęcia fiskalne,
  • kryteria i warunki techniczne, którym muszą odpowiadać kasy fiskalne
  • Rodzaje płatności, prawa i obowiązki kasjera,
  • Zapoznanie z budową i działaniem kasy i drukarek fiskalnych
  • Zasady dokonywania transakcji handlowych z zastosowaniem kas fiskalnych

Obsługa kasy fiskalnej – warsztaty praktyczne

  1. 1. uruchamianie kasy na stanowisku kasjera
    • zasady wymiany papieru
    • programowanie kasy fiskalnej
    • sprzedaż na kasie fiskalnej
    • --obrót towarami zwrotnymi
    • wykonywanie raportów fiskalnych
    • obowiązki kasjera w zakresie wystawiania
    • paragonów przy użyciu kas fiskalnych
  2. Sprzedaż na kasie fiskalnej przy zastosowaniu kodów towarowych, kodów kreskowych, opakowań zwrotnych, szybka sprzedaż, stornowanie pozycji oraz usuwanie paragonu, udzielanie rabatów.
  3. warsztaty praktyczne – ćwiczenia – wystawianie paragonów fiskalnych,
  4. symulacje sprzedażowe
  5. rozliczenia kasjera( sporządzanie raportów kasowych, raport dobowy, raport końca zmiany
  6. Ćwiczenia z wykorzystaniem nabytej wiedzy ( praktyczne ćwiczenia – symulacje sprzedaży na kasie, wystawianie paragonów fiskalnych, sporządzanie raportów, raport dobowy, raport końca zmiany )
  7. Błędy i usterki występujące na kasie – usuwanie ich
  8. Sprawdzian nabytych umiejętności

Zapewniamy :

  • 5 godzin szkolenia
  • Zajęcia odbywają się w trybie dziennym lub weekendowym
  • zajęcia i warsztaty prowadzone są przez specjalistyczną kadrę wykładowców praktyków
  • praktyczne zajęcia na kasach fiskalnych ( każdy z uczestników ma możliwość samodzielnej pracy na kasie fiskalnej podczas zajęć )
  • uczestnik szkolenia ma możliwość zapoznania się z różnymi rodzajami kas ( 5 różnych kas )
  • indywidualne podejście do każdego uczestnika ( pracujemy z Tobą tak długo, aż się nauczysz )
  • profesjonalne materiały

miejsce szkolenia : Płońsk, Ciechanów

czas trwania szkolenia : 5 godz. ( 1 dzień szkolenia )

cena szkolenia : 490 zł

W cenie szkolenia :

  • Materiały szkoleniowe

  • Bufet kawowy

  • certyfikat

Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90601 07 33 00,

e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną

Zapraszamy Centrum Szkoleń i Biznesu

ul. 19 – go Stycznia 41 Płońsk

Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na szkolenie
SKUTECZNY HANDLOWIEC„

Szkolenie od podstaw wprowadza w tematykę prowadzenia sprzedaży. Uczestnicy szkolenia poznają etapy rozmowy handlowej, narzędzia budowania relacji z klientem, uczą się konstruować prawidłowe komunikaty w kontakcie z klientem, poznają typy klientów oraz sposoby ich obsługi oraz ćwiczą symulacje sprzedażowe

Program szkolenia ( 10 godzin ) :

I moduł : zawód sprzedawca

II moduł : rozpoznawanie potrzeb i postępowanie z klientem

  • Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku.
  • Potrzeba a proces decyzyjny konsumenta
  • Psychologiczne aspekty obsługi klienta.
  • Diagnoza potrzeb konsumenta jako podstawa udanych transakcji sprzedażowych
  • Typy decyzji konsumenckich
  • warsztaty – ćwiczenia w zakresie diagnozy potrzeb konsumenckich

III moduł : techniki skutecznej sprzedaży

  • Etapy prowadzenia rozmowy handlowej.
  • Zasady i reguły prowadzenia rozmowy handlowej.
  • Sposoby argumentacji. Argumentacja cenowa.
  • Techniki obrony – odpieranie zarzutu. Obrona ceny.
  • Reagowanie na sprzeciw i przeszkody w sprzedaży.
  • Finalizowanie transakcji.
  • Symulacje sprzedażowe – wybrane techniki.
  • Typy klientów i sposób ich obsługi
  • Praktyczne warsztaty – zastosowanie technik sprzedaży podczas symulacji rozmów handlowych
  • Jak reagować na klienta roszczeniowego i trudnego
  • warsztaty – symulacje rozmów z klientem trudnym

Zapewniamy :

  • 10 godzin szkolenia ( 2 dni x 5 godzin )
  • Zajęcia odbywają się w trybie dziennym lub weekendowym
  • Zajęcia i warsztaty prowadzone są przez specjalistyczną kadrę wykładowców praktyków
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia

miejsce szkolenia : Płońsk,

ilość godzin szkolenia : 10 godzin ( 2 dni x 5 godzin )

cena szkolenia : 1.230 zł

W cenie szkolenia :

  • materiały szkoleniowe
  • bufet kawowy
  • certyfiakt

Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90601 07 33 00,

e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną

Wypełnienie i przesłanie karty zgłoszeniowej

Centrum Szkoleń i Biznesu zaprasza na szkolenie
JEDNODNIOWE SZKOLENIE
WARSZTAT PRACY HANDLOWCA„

Transakcja sprzedaży pozornie banalna operacja w obecnych czasach niejednemu handlowcowi spędza sen z oczu. Klient – stosując szereg zagrywek osłabia handlowca zmniejszając jego entuzjazm handlowy, co pozostaje nie bez wpływu na wyniki sprzedaży. Nasze warsztaty są dla wszystkich tych, którzy handlują i chcą wiedzieć więcej…chcą poznać tajniki skutecznego handlowania.

Podczas szkolenia :

  • udoskonalamy warsztaty sprzedażowe,
  • poznajemy tajniki skutecznej rozmowy handlowej
  • ćwiczymy sformułowania w kontakcie z klientem
  • uczymy się reagować na zagrywki klientów

Zagadnienia realizowane na warsztatach :

  • zanim zaczniesz sprzedawać – czyli to o czym każdy handlowiec wiedzieć powinien
  • Myśl tak jak myśli Twój Klient – bez rozpoznawania potrzeb nie można skutecznie sprzedawać
  • Początek rozmowy – bagatelizowany przez sprzedawcę, ważny dla Klienta
  • To co najczęściej rujnuje sprzedaż…
  • Co to znaczy skutecznie sprzedawać – to o czym handlowcy zapominają
  • Poznaj typowe gry i zagrywki Klienta…
  • Techniki argumentacji i obrony

Szkolenie ma charakter warsztatowy

Zapewniamy :

  • 6 godzin warsztatów handlowych
  • Zajęcia odbywają się w trybie ciągłym zgodnie z harmonogramem
  • Zajęcia i warsztaty prowadzone są przez specjalistyczną kadrę wykładowców praktyków
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia

miejsce szkolenia : Ciechanów/Płońsk

ilość godzin szkolenia : 6 godzin

cena szkolenia : 950 zł

W cenie szkolenia :

  • materiały szkoleniowe
  • bufet kawowy
  • certyfikat

Informacje i zapisy tel. 600 80 33 90601 07 33 00,

e- mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgłoszenia : telefonicznie lub pocztą elektroniczną